Pages

Pech

2012. március 19., hétfő

Annyira tudtam, hogy ez lesz :-D. Annyira tipikus, de komolyan... Ha valamit elköltök, kidobok, eladok, elajándékozok, elrakok, arra tuti biztos, hogy a közeljövőben szükségem lesz. Murphy állandóan üldöz engem.
Már nem tudom mióta gyűjtögettem a kicsi pénzecskémet, hogy ha majd lesz Európa akció, akkor szemérmetlenül bevásárolhassak. Vagy ha nem is szemérmetlenül, de ne okozzon gondot két vagy három könyv megvétele.
És tessék, itt van az Európa akció, én meg hétvégén elköltöttem a félretett kis pénzecskémet (nem volt egy nagy vagyon, de hát na..), mert muszáj volt, és most itt ülök a laptop előtt, a böngészőmön hat lap megnyitva, és köztük ide-oda lapozgatva bámulom a hőn áhított könyveimet...
Különben miért van az, hogy szinte mindig hó végén vagy ahhoz közel hirdetik meg az Európa könyveit? Áh, mindegy. Ez csak költői kérdés volt. Gondolom csak véletlen, de én ezt mindig elemi csapásként élem meg.
Különben, amiket kinéztem magamnak:

Umberto Eco: Ellenséget alkotni
Elizabeth Kostova: Hattyútolvajok
Italo Calvino: Ha egy téli éjszakán egy utazó...
Virginia Woolf: Flush
Szabó Magda: Álarcosbál
Szabó Magda: Örömhozó, bánatrontó

Most igazán telefonálhatna nekem valaki a Szerencsejáték Zrt. -től mondjuk, hogy nyertem egy kis pénzt vagy ilyesmi. De mivel nem lottózom, nem szerencsejátékozom, így ennek elég kicsi az esélye, ugye?
Áh, na mindegy. Túl fogom élni. Lesz még legközelebb is, és (megint) türelmesen kivárom. Hátha akkor majd kedvezni fog nekem a csillagok állása, és végre bevásárolnom is sikerül.

7 megjegyzés:

Tara Nima írta...

jaj, annyira rossz az ilyen, nekem is volt már, hogy így jártam.
lesz még akció, csak ez vigasztaljon.:)

Ani írta...

Elizabeth Kostova: Hattyútolvajok
Italo Calvino: Ha egy téli éjszakán egy utazó...
Ezeket én is kinéztem, meg még 3 másikat, de szerintem most csak egyet rendelek. Legközelebbre nem maradna, vigasztaljon ez! (Engem is ez vigasztal.)

Csenga írta...

Uh sajnálom:-(

Már én is jártam így:S

Én most meg sem mertem nézni az Európa kiadó kínálatát ,minek fájdítsam a szívem:S

Amadea írta...

Sajnálom:( Privátban megírod, mire kellett költeni?
Tudom, hogy a saját példány más, de a Hattyútolvajokat kölcsön tudom adni, ha gondolod.
Én olyan négyet láttam, amiért emészt a vágy, és még tudnék vagy hatot rendelni ezeken kívül.

Heloise írta...

@Nima @Csenga : tegnap aztán elmentem könyvtárba, és sikerült kivennem a hőn áhított könyvek közül kettőt is, szóval most már jól érzem magam :-) így van, lesz akció máskor is, csak tegnap teljesen szíven ütött a dolog.

@Ani: Juj, és végül mit rendeltél?

@Amadea: Jaj, drága vagy! :-) Majd lehet élni fogok vele. (mondjuk most nálam van egy rakat kölcsönkönyv, először azokat kéne befejeznem) Ó, elhiszem - ez az európa akció mindig olyan csábító tud lenni. Persze, hogy megírom - már tegnap óta tervezek neked írni, remélem, ma már összejön :-D

Amadea írta...

Ja, amúgy Woolfot mindig beteszik a nagy nyári akcióba:) Reméljük, most is, ha már felfedeztük magunknak:)

Heloise írta...

@Amadea : téééényleg! És akkor még olcsóbban is hozzájuthatunk! :-) Reméljük, benne lesz! (habár Murphyt ismerve... ugye :-) )

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS