Pages

Ars poetica

2009. július 29., szerda

Egy szia Mindenkinek!

Blogoltam már régebben is, (igaz, nem itt hanem a freeblogon), de most úgy döntöttem újra szerencsét próbálok ezzel a műfajjal, de most ez szigorúan könyvesblog lesz - saját magam szórakoztatására. Nem vagyok valami kitartó ember, ezért kíváncsi vagyok vajon hány bejegyzést fog megélni ez a próbálkozásom. Azért én mindenesetre igyekezni fogok :-) 

És hogy miket szoktam olvasni? 

Hát, igazából az ízlésemet annyira nem tudom behatárolni, de megpróbálom :-) Szeretem a történelmi regényeket, a fantasykat és az olyan szerelmi történeteket, amik nem csöpögnek a nyáltól. S ha az írónak van valamiféle humorérzéke, vagy a stílusa annyira beszippant, hogy képes vagyok a könyvben élni és lélegezni, akkor annak a könyvnek nyert ügye van nálam :-) 


És akkor lássuk, mi fog ebből kisülni!


 

"Hiszem, hogy amikor valaki könyvet olvas, a fejében megszületik a saját filmje, arcot teremt a szereplőknek, megrendezi a jeleneteket, hallja a hangokat, érzi a szagokat. És pontosan emiatt van az, hogy ha valaki megnézi a filmes változatát egy könyvnek, ami tetszett neki, mindig csalódottan jön ki a moziból, és mindig azt mondja: "a könyv sokkal jobb volt"." Paulo Coelho

Nincsenek megjegyzések:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS