Pages

Díj

2011. szeptember 14., szerda

Szóval, az van, hogy kaptam egy díjat, ilyet ni:




Öt embernek is köszönettel tartozom eme díjacska kapcsán, még pedig Andiamonak, Amadeának, Diamantnak, Ildy nek és PuPillának. Külön öröm számomra, hogy pont tőlük kaptam, mert mind az öten a kedvenc bloggereim közé tartoznak, akiknek a blogjait nagyon szeretem olvasni.
Tovább is kéne adnom, de ugye kicsit későn reagáltam a dologra, szóval valószínűleg már mindenki megkapta.

Szóval akik tőlem kapják:

Amadea - mert imádom a mostani sablonját; és mert miatta nő rohamosan a várólistám :-) ; mert ötletes az értékelőrendszere, és posztjai címei is; mert a bejegyzései stílusa nagyon közvetlen
Andiamo - mert kitalált egy olyan eseményt, amiben 7 kerek héten át tobzódott a blogvilág; mert szereti a festészetet; és mert ő egy igazi parázna könyvapáca :-)
Diamant - mert ő elolvassa (nemcsak tervezgeti, mint én) azokat a könyveket, amelyek nekem már régóta a polcomon csücsülnek, és a véleményünk is egyezni szokott, így ő lett az én előolvasóm :-)
Elliot (Ildy) - mert örülök, hogy visszatért, és nem hagyta abba a blogolást; mert szeretem a Vasárnapi líra rovatát; mert nagyon érdekesen és élvezetesen ír a könyvekről
Katherine - nagyon szeretem a bejegyzéseit, mert informatívak, érdekesek, és nagyon olvasmányos stílusban ír; mert szeretem azt az alaposságot, amivel egy-egy témát körüljár
Norin - mert egy nagy kihagyás után végre visszatért, és szeretném, ha ez így is maradna; mert jó ötleteket szokott adni az ifjúsági regények köréből
PuPilla - mert szeretem, hogy mindig olyan alaposan körüljárja a könyveket, s mindezt nagyon élvezetes stílusban teszi; mert szeretem, hogy ennyire maximalista - és ez meg is látszik az összes bejegyzésén; mert szeretem, ha lelkes, és azt is, ha odamondogat :-)
Rigó - mert szereti a meséket, és mert nem csupán szereti, hanem meséli is, méghozzá nem is akárhogy. Egyszer volt szerencsém élőben meghallgatni: fantasztikus volt!
Ronena - mert vicces, vagány és intelligens posztjai vannak; és mert szereti a Gyűrűk urát

7 megjegyzés:

Ronena írta...

De aranyos vagy :) köszii :*

PuPilla írta...

Köszönöm! Jaj el pirullok olyan aranyos vagy :)) :**
Atyaég, ennyire lerí rólam a maximalizmus? :D Pedig próbáltam már "kinőni" kicsit. :)

Heloise írta...

Szívesen mindkettőtöknek :-)
Ó, de miért? Szerintem tök jó, hogy maximalista vagy :-) - most komolyan.

Diamant írta...

Jajj köszönöm, nagyon drága vagy!!!:)) *.*

Andrea írta...

Köszi, még senki sem dicsért meg a paráznaságom miatt, Te vagy az első ;).

PuPilla írta...

Azért tud teher lenni néha, bár az biztos, hogy a külvilág mindig örül neki. :)

Ildy írta...

Ó, köszi szépen!:))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS